יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

סוכרת וצמחי מרפא

סוכרת וצמחי מרפא שונים

חלבה וסוכרת

קח 5-30 גרם עם כל ארוחה או עד 90 גרם פעם ביום. אל תיקח יותר מ -100 גרם דבר זה יגרום לקלקול קיבה ובחילות. לא ניתן לקחת חילבה באותו הזמן כמו תרופות אחרות. עליך להמתין לפחות שעה אחת ועדיף שתיים לפני נטילת חילבה. שלשולים וגזים הם מתופעות לוואי השכיחות של החילבה.

אזהרות על נטילת חילבה : אם אתה מבחין בתופעות הלוואי הללו להפסיק לקחת חילבה מייד : קשיי נשימה, לחץ בחזה , פריחה, עור נפוח ומגרד. גם אם הינך בהריון , יש להתייעץ עם הרופא לפני נטילת חילבה .
טיפול טבעי בסוכרת סוג 2.

סוכרת וקינמון

קינמון כבר דיווח כמקור טוב לטיפול בסוכרת, עקב מחקר שנעשה בשנת 2003 ע"י חאן ומקורביו. 60 אנשים נבדקו בקבוצה ושליש מהקבוצה קיבלו פלצבו. התוצאות הסופיות היו מרשימות מאוד: הסוכרת (גלוקוזה) ירד בכ- 18 אחוזים, הכולסטרול LDL וטריגליצרידים גם כן הראו מגמת ירידה.

לפחות 1/2 כפית ביום. הקינמון מחקה את פעילות האינסולין , ולכן דבר זה עשוי להקטין את הצורך שלך באינסולין באופן מיידי.

סוכרת תמצית זרעי ענבים

תמצית זרעי ענבים הוכחה כמשפרת את התנאים הקשורים למחלת הסוכרת.  זרעי ענבים היו מוצלחים בהגנה על תאי הכבד והקמת מנגנוני הגנה מפני מיני חמצן תגובתי המיוצרים ע"י תנאי היפרגליקמיים (רמות סוכרת גבוהות בדם).


סוכרת ושמן זית

החוג למדעי הבריאות של אוניברסיטת Jaen חקר את הקשר בין סוכרת ומניעת הצריכה של שמן זית. באמצעות מחקר, הם מצאו שתזונה עשירה בשמת זית עשויה למנוע סוכרת. ע"י שימוש בשמן זית, אתה יכול להפחית את רמות הדם שלך, כולל LDL וטריגליצרידים.

שמן זית הפחתת רמות כולסטרול, אתה יכול למנוע מחלות לב וכלי דם כגון: טרשת עורקים וסוכרת. מניעת הסוכרת מתחילה בשמירה על משקל ותזונה נכונה. דיאטת הים תיכונית הוכח מועילה בטיפול בסוכרת ע"י שימוש בשמן זית, שהוא חד בלתי רווי במקום שומנים רוויים.

לפני השינה לשתות 1/4 כוס שמן זית. אם אתה מעדיף להשתמש בלציטין , לערבב כף אחת של לציטין עם כף אחת של שמן זית. יש לזכור כי כוס אחת של שמן זית יש 2000 קלוריות . רק בגלל שזה בריא זה לא אומר שאדם יכול להתעלם מצריכת הקלוריות.


סוכרת  ומלון מר

חוקרים הוכיחו כי מלון מר עובד נהדר עםהטיפול בסוכרת.


סוכרת  וויטמין C

חוקרים מצאו כי ששימוש ב- 100 - 600 מ"ג ויטמין C ביום יכול לגרום לנירמל את רמות הסוכר, קצת כעבור כחודש. חולי סוכרת יש סיבוך של יותר מדי סוכר , סורביטול , בגוף , מה שמוביל בסופו לפגיע נוירולוגית ובכלי הדם בעין.

תרופות שאתם יכולים לאכול לטיפול בסוכרת

סוכרת ותה ירוק
יצוין, כי אין מחקרים על "תרופות" אלה, רק אנשים המעידים על ההצלחה האישית שלהם.

אבוקדו

קח את זרע אחד אבוקדו וגריל הזרע. פורסים את הזרע לכמה גושים . הוסף את זהלסיר מים ומביאים לרתיחה , לחכות עדשהמים הופכים חומים. מסננים את תערובת המים ולשתות כאשר קריר. מצפה לראות תוצאות בתוך שבועיים.

תפוחים

קח תפוח אחד וחתוך לקוביות. מניחים את התפוחים במחבת עם 4 כוסות מים ומביאים לרתיחה ומבשל עד שהמים מצטמצם בחצי. לשתות בבוקר ובלילה. זה צפוי להראות הקלה תוך חודשים.

סוכרת לא חייבת להיות מחלה מסכנת חיים. אפשרי לחיות ולמנוע לעיתים את מחלת הסוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה