יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

סוכרת טיפולים טבעיים, מה לאכול לחולה סוכרתי?, קובי עזרא

להלן סרט עח סוכרת טיפולים טבעיים עם דר' קובי עזרא Ph.D, מה מומלץ לאכול לחולה סוכרתי? ומה לא מומלץ לאכול בקרב סוכרתיים?





לפי דו"ח הסוכרת הלאומית לשנת 2017, למעלה מ-30 מיליון אנשים בארה"ב סובלים מסוכרת. זה למעשה כמעט 10 אחוזים מאוכלוסיית ארה"ב. סוכרת היא הגורם השביעי המוביל למוות בארצות הברית, מה שגורם - לפחות בחלקו, ליותר מ- 250,000 מקרי מוות נכון לשנת 2015. לכן חשוב לנקוט צעדים כדי למגר את מחלת הסוכרת בעולם המפותח שלנו.



סוכרת מסוג 2 הינה מחלה מסוכנת שיכולה להוביל למצבים בריאותיים רבים אחרים, כאשר היא אינה מטופלת כראוי, לרבות מחלת כליות, עיוורון, קטיעות רגליים, נזק עצבי ואפילו למוות.



סוכרת מסוג 2 היא מצב הניתן למניעה והפיכה לחלוטין, ועם שינויים באורח החיים, אתם יכולים להפחית במידה ניכרת את הסיכוי שלכם לפתח את מחלת הסוכרת. כל שצריך הוא תוכנית דיאטה בהתאמה אישית ופעילות גופנית מוגברת, את/ה יכול במהירות להחזיר את בריאותך ולהמנע מסוכרת בדרך הטבעית- סוכרת טיפולים טבעיים.



מגיפת הסוכרת

סוכרת גדלה לממדים של "מגיפה", והנתונים הסטטיסטיים האחרונים שנחשפו ע"י המרכזים האמריקאיים לבקרת מחלות ומניעתן, קובעים כי 30.3 מיליון אמריקנים סובלים מסוכרת, כולל 7.2 מיליון בני אדם שלא היו מודעים לכך כלל. סוכרת משפיעה על אנשים מכל הגילאים, לרבות 132,000 ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18 שנים.



שכיחות הסוכרת נמצאת גם היא במגמת עלייה, שכן ההערכה היא שכמעט 34 מיליון מבוגרים בארה"ב היו פרה-בטיים ב- 2015. באנשים סוכרתיים ישנן רמות גלוקוז בדם הנמצאות מעל לנורמה, אך מתחת לסף הסוכרת. ללא התערבות ראויה, אנשים עם במבי טרום סוכרת עלולים להיות חולי סוכרת מסוג 2 בתוך עשור.



העלות של סוכרת לאומה בארצות הברית היא כ- $ 245 מיליארד דולר בשנה נכון לשנת 2012. האגודה האמריקאית לסוכרת מדווחת כי ההוצאה הרפואית הממוצעת לסובלים מסוכרת היה כ- 13,700 $ בשנה. אנשים עם סוכרת בדרך כלל יש עלויות רפואיות גבוהות כ- 2.3 פעמים יותר מאשר אלו ללא סוכרת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה