יום שבת, 13 ביוני 2020

טיפול טבעי בסוכרת קובי עזרא

"טיפול טבעי בסוכרת", כחלק מהטיפול הטבעי בסוכרת ישנו הצורך למנוע מצבי חסר מסביר קובי עזרא.




מחקרים אפידמיולוגים הראו קשר של מחסור בוויטמין D וסיכון מוגבר למחלות כרוניות, כגון: סרטן, מחלות לב וכלי דם, סוכרת סוג 2 ומחלות אוטואימוניות, כגון: טרשת נפוצה וסוכרת מסוג 1.




יש הממליצים על ויטמין D במינון של: 1,000 IU / ליום של ויטמין D3 אם התוצאה של בדיקת הדם היא: 25 (OH) D הוא 30-40 ng / ml, המינון המומלץ הוא כ-2,000 IU / ליום של ויטמין D3 ואם הרמה היא: 25 (OH) D הוא 20-30 ng / מ"ל, למבוגרים עם רמות בסרום <20 ng / ml.


לפעילות הגופנית יתרונות בריאותיים בכלל ולסוכרתיים בפרט, והם בין היתר,  שיפור סבילות לגלוקוזה, שיפור התגובה להורמון אינסולין, ירידה ואיזון בלחץ הדם, שיפורים בתפקוד המערכת קרדיו-וסקולרית ועוד...


להלן מטופלים שמספרים את סיפורם האישי מהליך הטיפול בסוכרת


מחקרים רבים הראו שהשפעת הפעילות הגופנית נאירובית, כ-30 דקות ביום, 3-4 פעמים בשבוע, במשך שלושה חודשים, נמצא: ירידה ברמות המוגלובין A1C וברמות הגלוקוז בדם, כמו גם עלייה ביכולת האירובית בהשוואה לחולי סוכרת שלא ביצעו פעילות גופנית כלל.

בנוסף הודגם בנבדקים הנ"ל ירידה ברמות גלוקוז, ירידה ברמות ה- LDL-כולסטרול ועלייה ברמת ה-HDL-כולסטרול. מכאן ניתן להסיק שפעילות גופנית משפרת את חילוף החומרים ויתר המערכות בגופנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה