יום חמישי, 14 בפברואר 2013

טיפול בסוכרת


טיפול בסוכרת

טיפול בסוכרת יכול לכלול אלמנטים רבים, כולל תרופות מסורתיות, רפואה האלטרנטיבית ותרופות טבעיות.

טיפולים אלטרנטיביים יקיפו מגוון רחב של תחומים הכוללים כל דבר, החל דיאטה ופעילות גופנית למיזוג נפשי ושינויים באורח חיים. דוגמאות לטיפולים אלטרנטיביים - טיפול טבעי בסוכרת כוללות דיקור סיני, דמיון מודרך, טיפולי כירופרקטיקה, יוגה, היפנוזה, ביופידבק, ארומתרפיה, תרגילי הרפיה, תרופות צמחיות, עיסוי, ועוד רבים אחרים.

מה טיפולים אלטרנטיביים המשמשים כטיפול בסוכרת?סוכרת | סכרת


אקופונקטורה

אקופונקטורה היא הליך שבו מחדיר מחטים דקות מאוד מתרגל לנקודות המיועדות על העור. כמה מדענים אומרים שדיקור גורם לשחרור של משככי כאבים הטבעיים של הגוף. דיקור הסיני הוכח להציע הקלה מכאב כרוני. דיקור משמש לעתים על ידי אנשים עם נוירופתיה, הפגיעה העצבית הכואבת של סוכרת.

ביופידבק

ביופידבק היא שיטה שמסייעת לאדם להיות מודע יותר וללמוד להתמודד עם התגובה של הגוף לכאב. טיפול אלטרנטיבי זה מדגיש הרפיה והפחתת מתח טכניקות.

דמיון מודרך הוא טכניקת הרפיה שחלק מאנשי המקצוע שמשתמשים ביופידבק גם לתרגל. עם דמיון מודרך, אדם חושב על דימויים שלווים, כמו גלי ים. אדם עשוי לכלול גם את התמונות של שליטה או ריפוי מחלה כרונית, כמו סוכרת. אנשים המשתמשים בטכניקה זו אומרים דימויים חיוביים אלה יכולים להקל על מצבם.

מה תוספי תזונה טבעיים משמשים לטיפול בסוכרת?

כרום

היתרון של כרום נוסף לסוכרת נחקר ודן במשך כמה שנים. מספר מחקרים מדווחים כי תוספי כרום עשויים לשפר את בקרת סוכרת. הכרום נדרש כדי להפוך גורם סבילות לגלוקוז, אשר מסייע לשפר את פעולתו לאינסולין. בגלל מידע מספיק על השימוש בכרום לטיפול בסוכרת, אין המלצות לתוספים קיימים.

ג'ינסנג

מספר סוגים של צמחים מכונים ג'ינסנג, אך רוב המחקרים של ג'ינסנג וסוכרת השתמשו ג'ינסנג האמריקאי. מחקרים אלו הראו כמה תופעות סוכר הורדה-ברמות סוכר בדם בצום ולאחר כל ארוחה, כמו גם ברמות A1c (רמות סוכר בדם ממוצע על פני תקופה של שלושה חודשים-). עם זאת, מחקרים גדולים יותר ויותר לטווח ארוך יש צורך לפני המלצות כלליות לשימוש בג'ינסנג יכולים להתבצע. חוקרים קבעו גם כי כמות סוכר מוריד מתחם בצמחי ג'ינסנג משתנית מאוד.


סוכרת ופעילות גופנית מחקרים הוכיחו שפעילות גופנית יכולה להפחית את הסיכויים לחלות בסכרת, לשפר את הענות הגוף לאינסולין, להוריד את רמות הכולסטרול בגוף ואפילו למנוע מחלות לב וכלי דם. אך למרות שפעילות גופנית מומלצת גם לחולי סכרת, ישנם כמה אמצעי זהירות שעל חולי הסכרת לקחת בחשבון לפני התחלה של פעילות גופנית...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה