יום שישי, 29 במרץ 2013

קינמון וסוכרת


טיפול בסוכרת | קינמון

קינמון וסוכרת
הקינמון יכול לעזור לאנשים עם סוכרת!? תוצאות של מחקרים בשימוש בתבלין הריחני לסוכרת היו מעורבות, והאגודה האמריקנית לסוכרת והשימוש בו בטיפול בסוכרת.

האם קינמון עוזר סוכרת?

קינמון מגיע בשני צורות - ציילון קינמון וקסיה קינמון. Cassia קינמון הוא מהסוג שרוב הישראלים משתמשים לאפייה ובישול. זה המגוון רוב החוקרים השתמשו כאשר הם למדו קינמון וסוכרת.

חלק ממחקר זה הראה כי קינמון יכול להוריד את רמת סוכר בדם על ידי הפחתת תנגודת לאינסולין. אצל אנשים עם סוכרת מסוג 2, הורמון אינסולין סוכר להורדה לא עובד גם כן. זה מוביל לרמות סוכר בדם גבוהים יותר.

במחקר אחד, מתנדב אכל 1-6 גרם של קינמון למשך 40 ימים. גרם אחד של קינמון טחון הוא בערך חצי כפית. חוקרים גילו כי הקינמון הפחית רמות כולסטרול בכ- 18% ורמות סוכר בדם ב- 24%. למרות כי במחקרים אחרים, קינמון לא ירידת רמת סוכר בדם או רמות כולסטרול.

האם קינמון בטוח לאנשים עם סוכרת?

קינמון שנראה בטוח בחולים עם סוכרת. אנשים עם פגיעה בכבד צריכים להיות זהירים, עם זאת, כי כמויות גדולות של קינמון עלולות להעלות בעיות בכבד.

תוספי קינמון מסווגים כמזון, לא תרופה. בניגוד לתרופות, מקבלי הבטחה לא צריכים להוכיח מוצריהם בטוחים או יעילים. ה-FDA, לעומת זאת, יכולה להכריח את תוסף מהשוק אם זה מוכיח שזה לא בטוח.

האם קינמון אינטראקציה עם עשבי תיבול או תרופות אחרים?

קינמון יכול להוריד את רמות סוכר בדם, לנקוט באמצעי זהירות כאשר משלב אותו עם תוספי מזון אחרים שרמות נמוכות יותר סוכר, ובכלל זה:

חומצת אלפא ליפואית
מלון מר
המינרל כרום
חילבה
שום
ג'ינסנג פנקס
ג'ינסנג סיבירי
פסיליום - סיבים
הדבר נכון גם עם תרופות סוכרת. אם אתה והרופא שלך תחליטו קינמון הוא נכון עבורך, שים לב לרמות הסוכר בדם שלך. דווח לרופא אם רמות הסוכר בדם שלך לנפול נמוכות מדי.

נטילת קינמון עם תרופות המשפיעות על הכבד עלולה להגביר את הסיכון לבעיות בכבד. אם אתה לוקח תרופות כלשהן, שוחחו עם הרופא שלך לפני נטילת קינמון.


התיאוריה של החוקרים היא כי קיים מנגנון בו הקינמון מדמה את פעילות האינסולין. זה האחרון מגרה את התאים לקלוט את הסוכר בדם, על ידי גירוי ו'שחרור' קולטנים בתא. על פי החוקרים, הקינמון מחקה פעולה זו, ומגרה את התאים לקלוט את הסוכר מהדם, שזוהי הבעיה המרכזית אצל חולי הסוכרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה