יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

סוכרת ודיאטה מהירה לסוכרתיים

סוכרת ודיאטה מהירה לסוכרתיים בשיטת Diet2All של ד"ר קובי עזרא.



טיפול בסוכרת יכול לכלול אלמנטים תזונתיים רבים, לרבות תרופות מסורתיות, רפואה אלטרנטיבית, ותרופות טבעיות.

טיפולים אלטרנטיביים מקיפים מגוון רחב של דיסציפלינות הכוללות כמעט כל דבר, החל מדיאטה ופעילות גופנית לשינויי אוויר ואורח חיים נפשיים. דוגמאות לטיפולים אלטרנטיביים כוללות דיקור, דמיון מודרך, טיפולי כירופרקטיקה, יוגה, היפנוזה, ביופידבק, ארומתרפיה, תרגילי הרפיה, תרופות צמחיות, עיסוי, ועוד רבים אחרים.



יש אנשים עם סוכרת להשתמש טיפולים משלימים או אלטרנטיביים לטיפול בסוכרת. למרות שחלק מהטיפולים אלה עשויים להיות יעילים, אחרים יכולים להיות יעילים או אפילו מזיקים. חולים המשתמשים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית צריכים לתת ספקי שירותי הבריאות שלהם יודעים מה הם עושים.



מה אלטרנטיבי טיפולים משמשים כטיפול בסוכרת?



אַקוּפּוּנקטוּרָה - אקופונקטורה היא הליך שבו רופא מחדיר מחטים דקות מאוד לנקודות המיועדות על העור. כמה מדענים אומרים כי דיקור גורם לשחרור של משככי כאבים הטבעיים של הגוף. הדיקור הסיני הוכח להציע הקלה מכאב כרוני. לפעמים דיקור נעשה שימוש על ידי אנשים עם נוירופתיה, הנזק העצבי הכואב של סוכרת.



ביופידבק - ביופידבק היא טכניקה שעוזרת לאדם להיות מודע יותר וללמוד להתמודד עם התגובה של הגוף לכאב. טיפול אלטרנטיבי זה מדגיש טכניקות הרפיה ומתח-הפחתה.



דמיון מודרך הוא טכניקת הרפיה שכמה אנשי מקצוע שמשתמשים ביופידבק גם להתאמן. עם דמיון מודרך, אדם חושב על דימויים שלווים, כגון גלי ים. אדם עשוי לכלול גם תמונות של שליטה או ריפוי מחלה כרונית, כמו סוכרת. אנשים המשתמשים בטכניקה זו אומרים דימויים החיוביים אלה יכולים להקל את מצבם.



מה תוספי תזונה טבעיות המשמש לטיפול בסוכרת?



כְּרוֹם - היתרון של תוספת המונרל כרום לסוכרת נחקר ונדון במשך שנים. מספר מחקרים מדווחים כי תוספי כרום עשויים לשפר את איזון סוכרת. יש צורך בכרום כדי להפוך גורם סבילות לגלוקוז, אשר מסייע לשפר את פעולת אינסולין. עקב חוסר מידע מספיק על השימוש בכרום לטיפול בסוכרת, אין המלצות לתוספים קיימות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה