יום שלישי, 8 בינואר 2013

סוכרת ועלי זית

סוכרת ועלי זית 
  1. צמחי מרפא, עלי זית, יתר לחץ דם, לחץ דם, סידן, כלי דם, סוכרת, שרירים, עורקים, עישון, כולסטרול, רדיקלים חופשיים. לתמיכה בפעילות הכבד: הכבד משמש כמרכז הניקוז והטיהור של הגוף כולו. כל חומרי הפסולת וה"שפכים" למיניהם של כל רקמות הגוף מתנקזים אל הכבד ושם עוברים תהליכים שונים של פירוק, המרה ונטרול. כל האטה או חסימה של התהליכים הנ"ל תגרום באופן ישיר להצטברות של חומרי פסולת רעילים ברקמות השונות ולתגובת שרשרת בכל המערכות החיוניות בגוף. פעילות תקינה של הכבד ושל מערכת העיכול מאפשרת פעילות טובה וקלה יותר של כלל מערכות הגוף, ביניהן המערכת הלימפטית, מערכת החיסון וכן רמת הויטאליות הכללית של הגוף. 
  2. לטיפול במחלת סוכרת: מרתיחים עלי זית (רצוי לפני כן לנקות את שכבת הדונג המגינה עליהם) כ 2 דקות ושותים מן המרתח שלוש כוסות ביום. כפי הנראה יש בעלים חומרים שמשפעלים את האינסולין בגוף.
בחולי סוכרת, הכבד נאלץ להתמודד בעומס מטבולי רב - הן בשל אכילה מרובה והשמנת יתר, הן בשל מעורבותו במשק הסוכר (גליקוגן) וגם בשל היותו אחראי על חילוף החומרים והפירוק המתמיד של אינסולין ותרופות אחרות (בסוכרת מסוג 2). טיפול באמצעות צמחים התומכים בפעולת הכבד חיוני במצבים של כולסטרול גבוה ורמות גבוהות של טריגליצרידים, ומביא לשיפור והקלה אצל אנשים הסובלים מעייפות, ספיגה נמוכה במע' העיכול, מתח, הצטברות של כעסים, עצבנות ותסכול.

מאמרים נוספים בתחום הסוכרת: 
מאמרים וכתבות נוספות בתחום מחלת הסוכרת:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה