יום ראשון, 13 במרץ 2016

חולה סוכרת איך לאזן סוכרתיים בתזונה אישית?

חולה סוכרת 10 שנים איך לאזן סוכרתיים בתזונה אישית בשיטת Diet2All בפיתוחו של ד"ר קובי עזרא.

(תודות לאתר: http://diet2all.net/).







רוב הפרות בצורתם השלמה מספקים ​​לפחות 2 גרם של סיבים תזונתיים למנה. פרות יבשים, כגון: תאנים ושזיפים, הם מרוכזים יותר בסיבים, אבל הקלוריות יכולות לגדול במהירות.

לכו על פירות יער. פטל יש אחד את תוכן הסיבים הגבוה ביותר של פרות הם מומלצים ביותר, אריזת 8 גרם של סיבים למנת 1 כוס, אוכמניות קרובות מאחור, עם סיבי 7.5 גרמו לכל אוכמניות cup.2,3 ותותים הן בחירה טובה, גם עם 3.5 גרם סיבים 3 גרם לכל כוס.

קטניות, שעועית יבשה, אפונה יבשה, עדשים, מכילים כ-7 גרם סיבים בממוצע ל-1/2 כוס.

תכולת הסיבים בדגנים מלאים משתנה בהתאם לסוג. מנה 1/2 כוס של ממוצעית פסטה מחיטה מלאה 2 סיבים גרם, בעוד 1/2 כוס הגשה של פירות יער בורגול או חיטה מבושלת (או כוסמין) 4 גרם.

למדו לאהוב שיפון. קרקרים שיפון יש 2 גרם סיבים בכל קרקר, ורובם דלים בנתרן ושומן, ולכן הם בחירה הרבה יותר טוב מאשר בחירות קרקר כרגיל.

אגוזים וזרעים: כולל מנות קטנות של אגוזים או זרעים (מאז הן קלוריות צפופות) יכול לתרום סיבים, מדי. אגוזי 2 עד 3 גרמו סיבים ממוצעים 1-עוז אישית (סביב 1/4 כוס) .22 זרעים לארוז אפילו יותר סיבים. רק 1 כף זרעי צ'יה יש 4 סיבים גרם, 1 כף זרעי פשתן הקרקע יש 2 סיבים גרם, 1 כף זרעי חמניות או גרעיני דלעת יש כ 1/2 גרם fiber.23-26 (למרות זרעי פשתן לא צריך להיות קרקע כדי לקבל את הסיבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה